Placówka bankowa Nowobramska 2, Słupsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Wiktoria sulkowska games

21.05.2024

Bardzo przyjazna pani która mi wszystko wytłumaczyła i odpowiedziała wszystkie pytania. Dziękuje

avatar

zygmunt żydak

11.04.2024

Odpowiedź:

12.04.2024

Zygmuncie, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Alicja Garlińska

31.03.2024

Odpowiedź:

02.04.2024

Alicjo, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Michał

avatar

Cichy 1323

11.01.2024

Polecam serdecznie ten Bank każdemu. Pani Julia zapewniła mi obsługę na najwyższym poziomie. Miła i uśmiechnięta osoba, która ma fantastyczne podejście do klienta. Polecam szczerze każdemu takiego doradcę.

Odpowiedź:

28.02.2024

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Pozdrawiam, Michał

avatar

Bogumila Lange

08.01.2024

Odpowiedź:

19.01.2024

Bogumiło, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Anna

05.01.2024

Nie sama placówka jest zła, a cały bank. Wyciągnięcie oświadczenia o posiadanym numerze konta? 24zl. Nigdy go nie dostałam... Zamknięcie konta? Niemożliwe z poziomu internetowego czy telefonicznie. Niekorzystne kursy walutowe wysokie stawki za jakiekolwiek usługi. Pani w samej placówce jest chyba tak przyzwyczajona do niezadowolenia klientów, że na zadane pytanie zaczęła unosić głos jakbym sprawiała problem.

Odpowiedź:

31.01.2024

Anno, przykro nam jeżeli nie jesteś zadowolona ze współpracy z naszym bankiem. Klaudia

avatar

Hmk19 Ali191919

29.11.2023

Odpowiedź:

03.12.2023

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty! Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli ⭐Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Anita Wojsz

28.11.2023

Odpowiedź:

Anito, cieszę się, że jesteś zadowoloną klientką. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Konto wielowalutowe – praktyczne wskazówki i korzyści

Załóżmy, że znajdujesz się w tętniącej życiem kawiarni w Paryżu, a kelner przynosi rachunek. Wyciągasz kartę i płacisz, nie martwiąc się o przewalutowania ani dodatkowe opłaty. A teraz wyobraź sobie, że prowadzisz biznes online i otrzymujesz płatności od klientów z różnych stron świata – wszystko to na jednym, łatwym w zarządzaniu koncie. To właśnie możliwości, które oferuje konto wielowalutowe. Podpowiadamy, jak je założyć i dlaczego warto to zrobić! Więcej
 

Jak oszczędzać na letnich imprezach i festiwalach?

Lato to czas festiwali i imprez plenerowych, które przyciągają tłumy. Jednak kilkudniowa zabawa pod gwiazdami może szybko uszczuplić nasz portfel. Jak cieszyć się letnimi atrakcjami, nie nadwyrężając zbytnio domowego budżetu? Dzięki naszym patentom na oszczędzanie przekonasz się, że finansowa świadomość często idzie w parze z ekologicznym podejściem. Więcej

Najpopularniejsze kierunki wakacyjne na rok 2024

Dokąd wybrać się na wakacje w 2024 roku? Sprawdź nasze propozycje! Niezależnie od tego, czy preferujesz popularne wakacyjne destynacje, czy mniej znane, spokojniejsze zakątki, każda z tych lokalizacji ma coś wyjątkowego do zaoferowania. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia