Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:30-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
150 opinii
Opinie naszych klientów
Jeżeli choć czasem potrzebujesz więcej gotówki i nie możesz skorzystać z bankomatu nawet nie myśl , żeby założyć konto w CA . Tylko jeden oddział w którym to załatwisz , które do tego zajmuje się wszystkim innym. Właśnie od 2 godzin staram się uzyskać środki na wypłaty dla pracowników. O nie aktualnych informacjach nie wspomnę, dopiero przez infolinię uzyskałem informację który oddziale jeszcze brudzą się gotówką. Są aż 2 w Wielkopolsce. Pora się pożegnać . Co polecam również innym klientom :)
Dziękujemy za wysoką notę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Polecamy się! Michał
Bardzo miło mi było być tutaj obsłużona w waszym banku Credit Agricole.
Karolino, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Oleksandr, dziękujemy za 5⭐! Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał
Bardzo dobra obsługa klienta, załatwiłem wszystko pomyślnie. Pracownik bardzo pomocny. Dziękuję.
Grzegorzu, dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał
Дуже дякую співробітнику на ul. Głogowska 67 Poznan Dominika Gryczyńska! ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ! СУПЕР ПРАЦІВНИК! ВВІЧЛИВА, СПОКІЙНА ЛЮДЯНА!
Byłam bardzo miło zaskoczona jakością obsługi. Doradca-mimo młodego wieku-wykazał się profesjonalną wiedzą, a dodatkowo życzliwą postawą wobec emerytki, która nie do końca radzi sobie z operacjami internetowymi. Mam nadzieję, że Bank będzie zorientowany w personaliach, których nie podaję publicznie bez zgody zainteresowanego.
Hanno, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał