PROGRAM RODZINA 800 PLUS - wniosek online
Od 1 lutego 2025 r. w CA24 eBank przyjmujemy wnioski w programie Rodzina 800+ na okres 2025/2026
- bieżący okres świadczeniowy trwa od 1 czerwca 2025 r. do 31 maja 2026 r.
- wniosek możesz złożyć elektronicznie w naszym serwisie CA24 eBank
- możesz dostać świadczenie na każde dziecko do 18. roku życia
- nie ma kryterium dochodowego
- możesz dostać świadczenie, jeśli jesteś rodzicem, opiekunem prawnym lub opiekunem faktycznym dziecka
- jeśli jesteś rodzicem nowonarodzonych dzieci, masz trzy miesiące na złożenie wniosku, od dnia narodzin dziecka

Wniosek Rodzina 800+ dla obywateli Ukrainy w CA24 eBank
Sprawdź jak złożyć
Sprawdź oferty dla rodziny:
Program 800+ - ważne terminy w 2025 roku
Wypłata świadczenia zależy od miesiąca, w którym złożysz kompletny i prawidłowo uzupełniony wniosek. Jeżeli złożysz wniosek:

- do 30 kwietnia 2025 r. - świadczenie otrzymasz najpóźniej do 30 czerwca 2025 r., czyli masz ciągłość w wypłacie świadczenia
- od 1 maja do 31 maja 2025 r. - wypłatę świadczenia za czerwiec i lipiec dostaniesz do 31 lipca 2025 r.
- od 1 czerwca do 30 czerwca 2025 r. - wypłatę świadczenia za czerwiec, lipiec i sierpień dostaniesz do 31 sierpnia 2025 r.
- po 31 czerwca 2025 r. - świadczenie będzie naliczane od miesiąca, w którym złożysz wniosek, bez wyrównania za poprzednie miesiące. Samą wypłatę świadczenia dostaniesz w ciągu dwóch kolejnych miesięcy, np. jeśli złożysz wniosek w sierpniu to świadczenie będzie przyznane od sierpnia, a wypłatę dostaniesz najpóźniej do 31 października.
Wnioski na bieżący okres świadczeniowy przyjmujemy do 31 maja 2025 r. Dla dzieci urodzonych między 1 lutego, a 31 maja 2025 r. - rodzic lub opiekun prawny powinien złożyć zatem dwa wnioski - na bieżący i kolejny okres świadczeniowy.
4 kroki, żeby dostać 800+
POTWIERDZENIE ODBIORU
dostaniesz Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO), na adres e-mail, podany we wniosku
ANALIZA WNIOSKU I DECYZJA
ZUS rozpatrzy Twój wniosek i wyda decyzję w sprawie przyznania świadczenia
WYPŁATY ŚWIADCZEŃ
po przyznaniu świadczenia, ZUS przekaże Ci pieniądze na konto, podane we wniosku
Zobacz, jak złożyć wniosek w CA24 eBank
1. Przygotuj się
2. Zaloguj się do CA24 eBank
3. Wypełnij wniosek
4. Zatwierdź i zakończ wniosek
5. Pobierz i zapisz kopię wniosku
6. Potwierdzenie przyjęcia wniosku
7. Decyzja i wypłata środków
8. Statusy po wysłaniu wniosku
Podczas składania wniosku pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa. Możesz o nich przeczytać na naszej stronie internetowej w sekcji Bezpieczeństwo.
Przede wszystkim:
- nie udostępniaj danych poufnych osobom trzecim
- sprawdź, czy połączenie internetowe z bankiem jest bezpieczne (adres jest prawidłowy a połączenie bezpieczne)
- sprawdź, certyfikaty wystawiane dla stron
- nie otwieraj podejrzanych wiadomości, załączników i linków
- nie podawaj żadnych danych do transakcji kartą lub do logowania się do bankowości elektronicznej, m.in. numeru karty płatniczej, kodu bezpieczeństwa, daty ważności karty, PIN-u karty, telekodu, czy numeru seryjnego lub wskazania tokena
- Masz możliwość złożenia wniosku o świadczenie Rodzina 800+ w szybki i wygodny sposób, w naszym serwisie CA24 eBank. Zgodnie z decyzją Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wnioski można składać wyłączne w formie elektronicznej.
- Wniosek, który złożysz w naszym serwisie możesz pobrać tylko od razu po jego wysłaniu - w ramach tej samej sesji logowania. Później musimy usunąć te informacje i Twój wniosek. Samo potwierdzenie wysłania wniosku będzie dostępne dla Ciebie w serwisie w sekcji Oferta i umowy > Inne sprawy.
- Nie sprawdzamy informacji ani załączników, które podajesz we wniosku.
- Po tym jak Twój wniosek trafia z naszego serwisu do ZUS, nie mamy o nim już żadnych informacji.
Dlaczego nie mogę złożyć wniosku przez CA24 eBank?
Kto otrzyma świadczenie?
Czy przyznane świadczenie podlega opodatkowaniu?
Czy Aktywny Rodzic przysługuje obywatelom Ukrainy?
Komu przysługują świadczenia z programu Aktywny Rodzic?
Reklamacje dotyczące wniosku o świadczenie Rodzina 800+ w zależności od ich przedmiotu możesz złożyć:
- u nas - w banku Credit Agricole, jeżeli dotyczą:
- dostępu do naszego serwisu bankowości elektronicznej, w zakresie wypełniania i wysłania wniosku,
- funkcji w ramach tego serwisu,
- jakości w zakresie informacji o procesie składania wniosku.
- do ZUS-u, jeżeli dotyczą:
- założeń programu "Rodzina 800+",
- procesowania wniosku, poza serwisem banku,
- braku informacji o rozpatrzeniu wniosku,
- wysokości świadczenia,
- terminów realizacji kolejnych etapów pracy z wnioskiem,
- wypłaty świadczenia,
- terminów wypłat świadczeń.
My - bank Credit Agricole przyjmujemy i rozpatrujemy reklamacje zgodnie z zasadami, które opisaliśmy na naszej stronie internetowej.